צילום מוצרים

“The whole point of taking pictures is so that you don’t have to explain things with words.”

Elliott Erwitt

 

מהפכת חנויות האונליין כבר כאן ואין מישהו שלא רכש משהו ברשת

איך תגרמו לתמונות שלכם לעבוד עבורכם ?

תמונות מהוות חלק אינטגרלי בבניית אסטרטגייה שיווקית נכונה למסחר באינטרנט. תמונה מבודלת וייחודית תמגנט את הלקוחות לחנות האינטרנטית שלך. הצרכן הדיגיטלי אינו יכול לחוש את המוצר הוא יכול רק לראות אותו. על פי מחקרי צרכנים בראש הרשימה של חווית קנייה מוצלחת עומדת התמונה.

אנו בעלי נסיון רב בצילום מוצרים לפלטפורמות המסחר האלקטרוני אמזון איביי אטסי. מפיקים עבור יזמים בעלי עסקים שמעוניינים לקדם את המוצרים שלהם בעזרת תמונות ולהגדיל מכירות.

בפורטו סטודיו תמצא חבילות שנבנו מתוך עבודה עם בעלי מותגים בשוק האיקומרס וכוללות את כל מה שחיוני על מנת להניע את החנות הויראטואלית. מיתוג עסקי לוגו לעסק סלוגן עיצוב אריזה למוצר עיצוב פליירים ואינסרט אינפורמטיבי מעוצב.

אז אם אתה מחפש להגדיל משמעותית את כמות ההקלקות על התמונות ולהגביר את הסיכויים של כל מוצר שלך לבלוט ביחס למתחרים מוזמן ליצור איתנו קשר להפקת קטלוג מקצועי שיביא את המותג שבנית להוביל בכל שוק.

כבודה של המילה במקומה מונח!

אין ספק שכל מנועי החיפוש באינטרנט מונעים ממילות מפתח.

אבל מנקודת מבטו של הצרכן הדיגיטלי הכוח של התמונה היא זו שמדברת.

לא סתם אומרים שתמונה שווה אלף מילים

והוידאו, הוא כבר השחקן מרכזי בעולם השיווק. וידאו הינו כלי מאוד שימושי היום לשיווק במדיה.

היתרונות של וידאו הם רבים והפוטנציאל שלו להגברת התנועה החיצונית לחנות האינטרנטית שלכם הוא עצום.

תהליך העבודה בפורטו בנוי מארבעה שלבים

המטרה שלנו בפורטו סטודיו היא להביא את המותג שלך לפרונט.

פיתחנו תהליך עבודה יעיל ליצירת קטלוג שיווקי ייחודי עבור הלקוחות שלנו.

שלב 1: הגדרת יעדים ושלב המחקר

עובדים יחד איתך במטרה להגדיר כיוון ברור לפרויקט ותאום ציפיות. מחקר מעמיק הוא חיוני כדי להכיר אותך ולאפיין את העסק. אנחנו חוקרים את השוק בו אתה מוכר את המתחרים שלך במטרה ליצור בידול מולם ומאפייינים את קהל היעד שלך כדי לפנות אליהם בגובה העיניים. בעזרת צוות הקריאיטיב המקצועי שלנו נניע את הלקוחות שלך לפעולה. בנוסף לנתונים אלו אנחנו כמובן חוקרים את המוצר וכך בונים את השפה הויזואלית ואסטרטגיה השיווקית למוצר.

שלב 2: קריאייטיב פיתוח וכתיבת רעיונות

שלב סיעור מוחות בו אנו מפתחים את הנתונים לקונספט יצירתי לפרויקט.

מעלים את הרעיונות בכתב כך שאתה תוכל להבין בדיוק אילו תמונות אנחנו מתכננים לצלם עבורך. פרה פרודקשן מקיף הינו הדרך הנכונה לפני תחילת הצילומים. דרך דמיון אנחנו עוזרים לך להבין איך יראה המוצר הסופי. הכנה נכונה כוללת אישור התכנים קופירטייניג וסגירת לו”ז מדויק תניב תוצאות בהתאם.

שלב 3: צילומים ועריכות

המוצר שלך עם הדמיון שלנו מקבל חיים. אנחנו דואגים להפקת הצילומים לליהוק מתאים לאנשי מקצוע ללוקיישנים ולציוד מתקדם. לאחר איסוף כל חומרי הגלם אפשר להתחיל את עריכת הקטלוג. אנחנו מאמינים שעריכה מקצועית היא מעבר לחיבור של תמונות ודרך קומפוזיציה ייחודית ניתן להעביר מסר ברור וליצור אינטרקציה עם קהל היעד שלך דרך המסך. אינטרקציה זו מובילה להגברת מודעות וחשיפה ובשורה תחתונה לרכישת המוצר ולרווחים עבורך.

 

שלב 4: התאמת הקטלוג לקונספט

כל החבילות שלנו כוללות במחיר התאמת הקטלוג הסופי לרצונותיך. בשלב זה נביא את הפרויקט למצב אידיאלי והטוב ביותר מבחינת ביצועים ברשת. נגיש לך את הפרויקט לצפייה ראשונית, במידה ויש לך הערות על הקטלוג שיצרנו עבורך זה השלב בו תוכל לבקש שינויים אלו ואנחנו ניתן טאצ’ים אחרונים להידוק וחידוד החומרים. רק לאחר האישור הסופי שלך נשלח לך את התמונות באיכות גבוהה להעלאה לרשת.

 
 

למה כדאי לעבוד על פי התוכנית השיווקית שפיתחנו?

ארבעת השלבים שפיתחנו מתאימים לכל סוג של פרויקט וידאו או סטילס

 ולכל מותג, עסק או אדם שמעוניין לקדם את מטרותיו ולהגדיל הכנסות

אנו מאמינים שפרסום דרך תוכנית שיווקית מוגדרת מראש על פי ארבעת השלבים שפיתחנו בפורטו סטודיו זו הדרך הנכונה לגרום למותג שלך להוביל בכל שוק שתבחר ולייצר אמינות ויחסים ארוכי טווח עם הלקוחות

היתרונות ביצירת קטלוג אצלנו

זהות עסקית ברורה

יצירת שפה ויזואלית במקום אחד יאפשר קו אחיד למיתוג העסקי שבנית. קטלוג תמונות שמדבר בשפה אחידה יעזור לקהל שלך לזהות אותך במהירות בג’ונגל חנויות האיקומרס ברשת. אצלנו תמצא חבילה מותאמת אישית שכוללת תמונות ועיצוב גרפי שיתנו בוסט בהשקת המוצרים שלך.

 

כל הפתרונות הויזואלים במקום אחד

אנו מציעים את כל הפתרונות הויזואלים לעסק שלך: צילומים מקצועיים בסטודיו פקשוטים צילומי אווירה אינפוגרפיקה ועיצוב עם דוגמנים פרזנטורים וטאלנטים שיציגו את המוצר שלך בצורה מקצועית עם לוק פרסומי ותדמית עסקית איכותית למוצרים. כל אלו מאפשרים בסיס יציב לניהול העסק

 

תקשורת ויחס אישי

היתרון בעבודה איתנו מעבר ליצירת שפה ויזואלית וזהות עסקית ברורה לאורך כל הקטלוג הוא התקשורת והיחס האישי שאנחנו נותנים ללקוחות שלנו. תקשורת ישירה ונוחה עם אנשי מקצוע מוביל לתוצאות איכותיות כבר מהשלב הראשון וניכר מאוד בתוצאה הסופית.

 

ביטחון ואמינות בקרב הלקוחות

המשמעות של קנייה בטוחה היא הרבה יותר חשובה באונליין מהסיבה שהלקוחות שלך קונים דרך המסך. עיצוב קטלוג בשפה ויזואלית אחידה מייצר אמינות עבור הלקוחות והם מרגישים בטוחים בקניית המוצר שלך. כל מידע ועיצוב עיקבי שתציג להם יחזק את הביטחון שלהם לרכישה ולשיתוף חווית הקנייה ללקוחות הפוטנציאלים.

 
 

רוצה לחדד את המסר ולהגדיל מכירות ?

אנחנו כאן כדי לגרום לזה לקרות .

רוצה לצלם בעצמך DIY את המוצרים שלך?

קורס ADIY 

מקדם עסקים בסמארט

 

רוצה ללמוד איך לצלם תמונות מקצועיות

לקחת שליטה לידיים ולחסוך בעלויות ?

וגם לתת בוסט במכירות ?

אנחנו כאן לגרום לזה לקרות