הפקת פרסומות לטלוויזיה ולדיגיטל

הפקת קליפים

למרות עלייתה של המדיה הדיגיטלית בשנים האחרונות הרי שהמדיום הטלוויזיוני עדיין שולט בתודעת הקהל. דברים גדולים מגיעים לטלוויזיה ומשם הם ממשיכים לרשתות החברתיות ולדיגיטל. כדי לבלוט בשוק שלך ולהוביל באמת צריך ליצור סרטון עם תוכן איכותי בעל ערך רב לקהל היעד .

סטודיו פורטו – הפקת פרסומות לטלוויזיה

האמצעים הדיגיטליים מאפשרים היום לכל אזרח ליצור קליפים וסרטונים. יחד עם זאת יש פער עצום ודרך ארוכה של סרטוני תדמית או קליפים באווירה ביתית- חובבנית ובין הפקת פרסומות לטלוויזיה: ציוד, רמה מקצועית, הכנות, היכרות עם אנשים בתעשייה ובעיקר תקציב.                                                                                                                

כדי לפצח את סוד ההצלחה של פרסומות לטלוויזיה צריך להכיר את התעשייה, לשלב ניסיון עם כישרון ולרקוח מוצר מוגמר מהוקצע, ייחודי ומעניין שישרת את המוצר או השירות שלכם בצורה הטובה ביותר. אפקטים ויזואליים כמו גם עריכה קצבית, תסריט מוקפד ואופטימיזציה של התוכן לקהל הגולשים הם דרישות הסף לסרטון פרסומת איכותי.

הפקת פיילוט לסדרה לטלוויזיה

ערוצי הטלוויזיה המסחריים בישראל מקבלים בכל יום עשרות פניות והצעות להקרנת סדרות ותוכניות טלוויזיה. במקרים רבים היוצרים יתבקשו ליצור פיילוט ברמה קולנועית בכדי להציג את הסדרה שלהם למשקיעים. הפקת פיילוט לסדרה לטלוויזיה דורש מקצוענות גבוהה הכרוכה בעבודה עם כותבים בעלי ניסיון, תסריט מקורי, שחקנים מוכחים וצלמים מנוסים שמכירים לפני ולפנים את התעשייה ויודעים מה הדברים הטכניים והתוכניים הדרושים להצליח עם פיילוט לסדרת טלוויזיה בתעשייה.

הפקת סרט לקולנוע / הפקת פיצ׳ר

צוות הסטודיו פועל “ושוחה” כבר שנים רבות בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה הישראלית, ומנוסה  בהפקת פיצ׳ר ( סרט קולנוע באורך 90 דקות ) ובפיתוח וכתיבת תסריט לסרטים וסדרות טלוויזיה . הסטודיו מהווה one stop shop  ומסוגל להפיק סרט ב-360, דרך כל שלבי ההפקה: כתיבה, ליהוק, סקאוטינג ללוקיישנים, בימוי ,צילום , סאונד וכל מה שדרוש על מנת ליצור תוכן קולנועי איכותי  .

הפקת קליפים

בעבר השקיעו האומנים את מרבית מרצם וזמנם בהפקת אלבומים, שלא לומר תקליטים…

כיום, כחלק ממהמפיכה התקשורתית הזירה האמיתית של האמנים היא ביוטיוב, האלבום הנקנה בחנויות איבד את ערכו כמעט לחלוטין ולמעלה מ-90% מהציבור עושה שימוש בערוץ היוטיוב בשביל לשמוע או לצפות בוידאו קליפים של המוסיקאים שהם אוהבים .

השילוב של ניסיון, יכולות מקצועיות ויצירתיות של צוות הסטודיו בתעשיית המוסיקה ובעבודה עם אמנים מהשורה הראשונה בארץ ובהפקת עשרות קליפים למוזיקאים ישראלים מובילים, בנוסף הידע שצברנו בדיגיטל ובהתאמת התוכן לקהלים השונים ברשת, זה מה שעושה את ההבדל בין עוד קליפ באוקיינוס של סרטוני יוטיוב לבין קליפ איכותי ובועט שהגולשים לא יוכלו להתעלם ממנו וישתפו לאחרים .

רוצים להפיק סרטון טלוויזיה ? סרטון פרסומת, סרטוני תדמית, סרטוני אנימציה, וידאו קליפ או כל סרטון אחר?

פנו אל ‘סטודיו פורטו’, מייסדי הסטודיו: עדי ואסף, ישמחו לסייע ולעזור לכם בתהליך ההפקה. גלשו באתר והתרשמו מעבודות קודמות של הסטודיו ומביקורות של הלקוחות.

ניתן להשיג אותנו בטלפון 03-6563533 או במייל.

שתף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

רוצה להירשם לפורטו בלוג ולקבל עדכונים ישירות למייל ?

*אנחנו מכבדים את הפרטיות שלך ולא נשלח לך דואר ספאם, תוכל לבטל את ההרשמה בכל זמן שתרצה.

    כתיבת תגובה

    Previous Next
    Close
    Test Caption
    Test Description goes like this
    ×

    עגלת קניות