הפקת סרטון תדמית מחיר

הפקת סרטון תדמית מחיר

בעידן המודרני כמעט כל חברה או עסק שמכבד את עצמו מפיק סרטון תדמית, בו הוא עושה שימוש באתר או בערוץ היוטיוב של העסק. מטרתו של הסרטון לייצר דימוי חיובי לעסק בעיני הלקוחות הפוטנציאליים. סרט תדמית מיועד לספק מסר שיווקי ממוקד למוצר או שרות מסוים שהמפרסם מעוניין להעביר לקהל היעד בהפצתו.

סרטון תדמית הוא אחד הכלים העוצמתיים והיעילים ביותר למשוך לקוחות, להציג את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר ולהפוך לקוח מתעניין ללקוח משלם.ובעל החזרי השקעה (roi) מידיים שעובדים אורגנית לטווח הארוך !

למה עסקים צריכים סרטוני תדמית

הזירה הפרסומית בעידן של היום עמוסה בפרסומות והתחרות על תשומת ליבם של הגולשים הולכת וגדלה. אם בעבר ההתלבטות הפרסומית עבור בעלי העסקים היתה בין שלט גדול מעל החנות לבין מודעה במוסף של יום שישי, כיום החוקים השתנו. מהפכת התקשורת החזותית הדיגיטלית מכתיבה לעסקים את כללי הפרסום, מי שלא משחק לפי הכללים ודבק באפיקי הפרסום הישנים נשאר מאחור.

הציבור היום מחפש נגישות, מחפש מהירות ומחפש לקבל מקסימום פרטים במינימום זמן. סרטוני התדמית יכולים לספק את 3 הצרכים החשובים שהוזכרו. בסרטון תדמית קצר של דקה עד 3 דקות ( תלוי באפיק הפרסומי) ניתן להעביר מסרים רבים וליצור אמון וסקרנות בקרב לקוחות פוטנציאלים.

יתרונות של סרטוני תדמית

  1. בעוד בעבר סרטונים התאימו רק לטלוויזיה וגרמו למצב שרק מגה חברות יכלו לפרסם במדיה החזותית, כיום כשכולם נמצאים באינטרנט הסרטונים נגישים בכל מקום ובכל אתר, אין צורך בתקציב גדול על מנת להשיק את המוצר ובתקציב שפוי ניתן לשלוח את לחמינו על פני המים האינטרנטיים.
  2. ניתן לעשות שימוש בסרטונים לפני פגישות עסקים, בתור כרטיסי ביקור או בכדי ליצור סקרנות ועניין בקרב לקוחות פוטנציאליים.
  3. באפיקים החכמים (גוגל ופייסבוק ) ניתן לפלח קהל יעד ולבצע טרגוטים. ניתן להתאים את אופי הסרט לקהלי היעד וכך למקסם את העברת המסרים השיווקיים.
  4. ניתן להפיק סרטון תדמית באמצעים “כמעט ביתיים” שיביא אתכם לרמה סבירה, אך פניה לסטודיו מקצועי תמקסם את התהליך ותוכל לייצר עבורכם סרטון איכותי שיעבוד וישרת אתכם ויספר את הסיפור שלכם ברשת פעם אחר פעם.
  5. וידאו באתר או בדף נחיתה משפר את יחס ההמרה בכ 70% לעומת תמונות
  6. חוש השמיעה – וידאו פותח לנו ערוץ תקשורת נוסף עם הקהל שלנו ,חווית סאונד אפקט,קריינות ומוסיקה בקצב המתאים משפרת את ביצועי הקמפיין משמעותית והופכת אותו לזכיר וקליט יותר.מה שמגביר את הרצון לשתף את הסרטון ומחזק את הנוכחות הדיגיטלית של המותג ואת הרווחים בפועל .
  7. עד שנת 2021 וידאו עתיד להוות כ 80% מהטראפיק ברשת, לכן אם עדיין אין לך סרטון תדמית לעסק מומלץ כבר להיות עם אחד בקנה לקמפיין או להשקה הבאה שלך .
  8. שילוב של כתוביות, לוגו ואנימציות גרפיות מונפשות שמניעות את הגולש לפעולה (cta) כלי יעיל מאוד להעברת המסרים והנגשת המידע בצורה נעימה ואלגנטית . 

תקציב- כמה עולה להפיק סרטון תדמית ?

כשאתם לוחצים בגוגל: “הפקת סרטון תדמית מחיר” תקבלו עשרות תוצאות, תתקשו לקבל תשובה ברורה וטווח המחירים יהיה רחב ביותר. למעשה יהיה קשה מאוד לנקוב בסכום ברור שכן יש משתנים רבים שמכתיבים את המחיר הסופי:

  • מה אורך הסרטון
  • מורכבות הצילומים, כמו מספר הסצנות שיש לצלם ע״פ התסריט / סטוריבורד.
  • מספר לוקיישנים
  • כמות משתתפים- המצטלמים, ניצבים, דוגמנים, פרזנטורים.
  • הקלטות ועריכות סאונד מקצועיות , קריינות , כתוביות .
  • אפקטים מיוחדים , ציוד מיוחד לצילומים במידת הצורך כמו : תאורת לילה , גריפ וציוד מצלמה מיוחד.
  • רחפן ועוד ציוד להפקת סרטון ברמה קולנועית.

סטודיו פורטו בעל ניסיון עשיר בהפקת סרטוני תדמית, סרטונים שמשרתים עשרות לקוחות בכל שנה. סרטון תדמית בסיסי יתחיל ממחירים של 10,000 ₪ ויעלה בהתאם לצרכים ולרצונות של הלקוחות.

רוצים להפיק סרטון תדמית לעסק שלכם ?

מחפשים סטודיו מקצועי שיידע להפיק את הסרטון הכי מתאים לאופי של העסק שלכם ?

סטודיו פורטו הוא בית חם ומקצועי המציע הפקות מדיה דיגיטליות. הסטודיו פועל בשיטת עבודה ברורה ובמתודת פעולה המתאימה לתחום: איפיון ומחקר, קריאיטיב, צילום ועריכה, מאסטרינג ואופטימיזציה.

לקבלת הצעת מחיר פנו אלינו במייל או בטלפון 03-6563533. עדי או אסף, מייסדי הסטודיו והמנהלים שלו יישמחו לדבר איתכם, לקבל את כל הנתונים ולשלוח לכם הצעה מקצועית ומפורטת.

שתף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

רוצה להירשם לפורטו בלוג ולקבל עדכונים ישירות למייל ?

*אנחנו מכבדים את הפרטיות שלך ולא נשלח לך דואר ספאם, תוכל לבטל את ההרשמה בכל זמן שתרצה.

    כתיבת תגובה

    Previous Next
    Close
    Test Caption
    Test Description goes like this
    ×

    עגלת קניות