הפקת סרטי אנימציה

סרטון תדמית

” If you can dream it, you can do it “

Walt Disney

וידאו אנימציה שיווקי יכול להסביר כל מוצר או שירות בתוך שניות באופן נהדר, קצר ומהנה. אנימציה מעסיקה את הצופים והופכת אותם ללקוחות פוטנציאליים תוך זמן קצר. שימוש בדמויות רקעים מותאמים אישית בלווי צבעי המותג יספרו נהדר את הסיפור שלך וייצרו אמפתיה והזדהות בקרב הלקוחות הפוטנציאלים. כל אלו יוצרים אמון במותג שלך ובאים לידי ביטוי ביעדים השיווקים שלך. אנימציה עובדת נהדר ברשתות חברתיות וגם באתר תשאיר את הלקוחות לצפות בממוצע 2 דקות יותר מכל וידאו אחר.

מהם היתרונות של יצירת סרטון אנימציה לעומת הפקת סרטון תדמית ?

עלות מול תועלת

יצירת סרטון תדמית מוצלח תלויה בהרבה גורמים שישתלבו יחד בזמן אמת לצורך הצילומים. על מנת ליצור אותנטיות למוצר ולהציג אותו בקונטקסט המתאים עלול להוביל להפקה בעלויות גבוהות. ציוד מיוחד לוקיישנים יוקרתיים פרזנטורים עם לוק מתאים או אפילו אפקטים גרנדיוזים יובילו להוצאות לא מתוכננות. אנימציה פותחת לנו דלת לעולם צבעוני אומנותי ומלא אופי ייחודי שבמציאות קשה להשיג. דרך אנימציה ניתן ליצור כל תפאורה שרק נבחר, כל זווית צילום מורכבת ככל שתהיה ודמויות מיוחדות שלא מהעולם הזה.

חוש השמיעה

בניגוד לתמונה או טקסט וידאו פותח עבור הצופים גם את חוש השמיעה.

סאונד הוא חלק חשוב ביצירת וידאו איכותי – המילה קולנוע מתחילה קודם כל בקול.

אנחנו נותנים הרבה תשומת לב ודגש על הקלטות סאונד איכותיות מוזיקה מקורית קריינות וסאונד אפקט מקצועיים. כל אלו בטיימינג מדויק יצרו אינטראקציה משמעותית לצופה בתת מודע ויעצימו את חווית הצפייה והרצון לשיתוף. שמעת על עסק מצליח היום שלא משתמש בוידאו ככלי שיווקי ?

חיבור רגשי למוצר

וידאו אנימציה מחייה את המוצר שלך מול קהל היעד ומאפשר לו חיבור רגשי אליו ואל המותג. דרך הדמויות אנחנו יוצרים אינטראקציה עם קהל היעד שלך. הלקוחות שלך יפתחו חיבה לדמויות ולסיפור שהן מספרות ברמה האישית. אנימציה היא דרך מצויינת להעביר את המסר בצורה קלילה מצחיקה שתגרום לצופה להישאר לצפות בסרטון עד סופו. יצירה של קמפיין וידאו אנימציה על ידי פרזנטורים מצויירים מתאימים יציגו שפה אחידה ועקבית למותג שלך לאורך כל הקמפיין ויאפשרו ללקוחות שלך הזדהות מידית עם המוצר שלך וימשיכו לעקוב אחר התכנים שתפרסם.

תנועה חיצונית

אומרים יש מיליון דרכים לעשות מיליון דולר, אז יש מלא דרכים להביא תנועה חיצוניתקמפיין אנימציה שבנוי נכון יביא לך טרפיק גבוה לאתר וישאיר את הלקוחות לטווח הארוך. וידאו היום הוא התוכן הנחשק ביותר בקרב המשווקים ברשת. לסרטון אנימציה יש בידול משמעותי ומיידי כבר על הפריים הראשון.

מחפשים ליצור אווירה שתואמת לסביבה הטבעית של המוצר ?

דרך אנימציה נוכל להציע לכם פתרונות מתאימים ובמחירים נוחים.

סרטון אנימציה לדוגמה

תהליך העבודה שלנו להפקת סרטי אנימציה

שלב 1: הגדרת יעדים ושלב המחקר

עובדים יחד איתך במטרה להגדיר כיוון ברור לפרויקט ותאום ציפיות. מחקר מעמיק הוא חיוני כדי להכיר אותך ולאפיין את העסק. יחד עם נתונים קיימים אנחנו חוקרים את המוצר את קהל היעד וכך מעצבים את האנימציה בהתאם לאופי המותג.

שלב 2: כתיבת סטורי בורד אנימציה ועיצוב דמויות

שלב סיעור מוחות בו אנו מפתחים את הרעיונות לקונספט יצירתי לפרויקט.

מעצבים עבורך דמויות צבעוניות מותאמות אישית למותג ודרכם כותבים סטוריבורד בו משולב המסר דרך סיפור. דרך דמיון ואיורים של אנימטורים מוכשרים מטעמנו אנחנו עוזרים לך להבין איך תראה האנימציה. אישור התכנים וסגירת לו”ז מדויק תניב תוצאות בהתאם.

שלב 3: עריכות וסאונד אפקט

הרעיונות שלך עם הדמיון שלנו מקבלים חיים. אנחנו מאמינים שעריכה מקצועית היא מעבר לחיבור של סיטואציות ודרכה ניתן להעביר מסר ברור וליצור אינטרקציה עם קהל היעד שלך דרך המסך. אנחנו נותנים הרבה תשומת לב ודגש על מוזיקה מקורית קריינות וסאונד אפקט מקצועיים. כל אלו בטיימינג מדויק יצרו אינטראקציה משמעותית לצופה בתת מודע ויעצימו את חווית הצפייה והרצון לשיתוף.

שלב 4: מאסטרינג וניתוח נתוני הצלחת הפרויקט

בשלב זה נגיש לך את הפרויקט לצפייה לאישור להידוק עריכות והתוצר הסופי.

לאחר שאתה מרוצה מהתוצאה הגיע הזמן להעלות את הפרויקט לאוויר ולמדוד את הצלחתו  דרך ניתוח ביצועי הפרויקט לאורך זמן. אנחנו נלווה אתכם לאורך כל התהליך, הצוות המקצועי שלנו ינתח את התוצאות במטרה לעמוד ביעדיי הפרויקט.

מה הערך המוסף ביצירת אנימציה ?

שיטת העבודה שלנו נבנתה מתוך נסיון רב שנים בהפקות מקצועיות ויצירה אינטנסיבית עבור בעלי עסקים ייזמים וסוחרי איקומרס בפלטפורמות המסחר האינטרנטי. פורטו שואבים השראה ומשלבים אלמנטים רבים מעולם הקולנוע בפרויקטים שאנו יוצרים עבור הלקוחות העסקיים שלנו. היום אנחנו יוצרים עבור הלקוחות שלנו קמפיין אנימציה מקצועי שמשאיר את הצופים עם אפס שאלות על המוצר מחזקים את היחסים בין המותג ללקוחות מגבירים את החשק והרצון לקנות את המוצר. בדרך זו אנחנו מעלים את יחס ההמרה של המוצרים. במהלך צפייה בסרטונים הלקוחות מקבלים אינפורמציה חיונית עבורם שמעצימה את חווית הקנייה משדרת להם אמינות וביטחון ברכישה.

למה חשוב ליצור סרטון לפרסום העסק שלך?

אנו רואים בוידאו היום פלטפורמה הכי חזקה להעברת מסרים ברורים ומדויקים. דרך קופירייטינג מקורי צילום עם ציוד מתקדם עריכה חדשנית שמכוונת לתודעת הלקוחות ומקדמת לרכישת המוצרים. הפקת וידאו לעסקים מהווה ערך חשוב לקידום המותג, ומתאים לכל סוג מוצר, עסק, אדם אשר מעוניין להגביר חשיפה ליצור יחסים ארוכי טווח עם הלקוחות ולמקסם הכנסות.

מוכן לחדד את המסר ולהגדיל מכירות ?

אנחנו מתחייבים לספק יצירות