פקשוטים – צילום מוצרים על רקע לבן

צילום מוצר על רקע לבן

המהפכה התקשורתית והנגישות של המוצרים הנמכרים ברשת האינטרנטית שינתה לחלוטין את מפת הקניות ואת הדרך בה הציבור קונה מוצרים. בכל שנה בישראל מתבצעות למעלה מ 5.5 מיליון רכישות של מוצרים דרך הרשת מאתרים בינלאומיים ועוד מספר מיליוני רכישות באתרים ישראלים.

אתרי ecommerce מקצועיים מציפים את הרשת ומתחרים על כיסו של הלקוח. לדרך בה מוצג המוצר יש חשיבות רבה ולוויזואליות של המוצר יש משקל מכריע בבחירתו של הלקוח לקנות אותו. לצורך כך יש צורך בביצוע ימי צילום למוצרים. הרוב המכריע של החברות מבקשות לבצע צילום מוצר על רקע לבן או בשפה המקצועית צילום פקשוט. הדבר נוסע בין השאר בדרישה המקצועית של אתרי הענק כדוגמת אמזון.

אמזון- מכתיבה ומייצרת סטנדרט בכל העולם

אין כמעט מישהו שלא מכיר את אמזון, קיימים יותר אזרחים בארה”ב שביצעו רכישה מאמזון מאשר אזרחים שלא ביצעו רכישה באתר הענק. מי שמכיר את הדרישות באמזון יודע שעל מנת לבלוט מעל המתחרים נדרשת תמונה ראשית ברורה מדוייקת ומושכת בעיקר , תמונה ראשית חייבת להיות ברקע לבן….למעשה אמזון מכתיבה כללים נוקשים מאוד לגבי כיצד מוצר צריך להיראות וכיצד להיות מצולם:  צילום על רקע לבן RGB 255, חל איסור על שימוש בלוגו וחותמת מים, אייקונים, כיתובים ועוד הגבלות בתמונה הראשית שניתן לראות אותם באתר הרשמי של אמזון או דרך הלינק כאן

למעשה, בתמונות המשניות הדרישות פחות מחמירות אך עדיין יש סטנדרט שיש להציג על מנת לשפר את הדירוג האורגני של דף המוצר . הצורך בצילום תמונות על רקע לבן הוא קריטי גם לשלב עיצוב התמונות בליסט לכדי קטלוג שמציג את המוצרים בצורה אסתטית ומושכת את העין בחנות שלך באמזון , באתר שלך ובכלל באינטרנט.

מה קורה בישראל ?

הדרך מארה”ב לישראל בתחום ה- shopping מאוד קצרה. בישראל קיימים אלפי אתרי חנות ecommerce ברמה מקצועית גבוהה מאוד והצורך בצילום מקצועי של המוצרים, בעיקר על רקע לבן חלק הולכת וגוברת.

סטודיו ‘פורטו’ מפעיל מחלקה שלמה העוסקת רק בצילום מוצרים לחברות, הביקוש הגדול כמו גם הרמה המקצועית של הציוד והצילום בסטודיו הפכו את המחלקה למובילה בתחומה. כחלק מהיכולות של הסטודיו והערך המוסף שלו הוא יודע לקחת את המוצרים שלך ולהפוך אותם לקטלוג מקצועי שישאיר את הקהל שלך עם אפס שאלות לגבי המוצר ובכך להגביר את כמות ההקלקות על התמונות ולשפר את יחס ההמרה ואת המכירות שלך בפועל .

הערך המוסף של סטודיו פורטו

מעבר לעובדה שקיימת מחלקה מקצועית שמטפלת בתחום של צילומי מוצרים יש מספר יתרונות לעבודה עם הסטודיו שלנו בתחום צילומי המוצרים:

  • היכרות עם המגבלות וההנחיות המדויקות של פלטפורמות הדיגיטל המובילות – אמזון , איביי, שופיפיי ,אטסי וכמובן פייסבוק ואינסטגרם .
  • ציוד צילום ותאורה מתקדמים.
  • היכרות עמוקה עם עולם השיווק הדיגיטלי הבינלאומי ועם השוק בישראל.
  • הבנה שיווקית במגזרים ותחומים רבים. צוות הסטודיו מבין את המוצר ואת הקהל שקונה אותו. הידע העשיר ממקסם את תהליך הצילום ויוצר מוצר דיגיטלי שיפיק עבורך את המיטב .
  • נגישות- הסטודיו יושב במרכז הארץ, קרוב למרכז הכלכלי הגדול במדינה. יש לנו יכולת לצלם בסטודיו או בבית העסק של הלקוח.

מעבר לצילומי המוצרים, הסטודיו מספק שירותי עיצוב גרפי, מיתוג עסקי, עיצוב לוגו וסלוגן, עיצוב אריזה למוצר , אינסרטים אינפורמטיביים בשילוב כתיבת קופי וקריאייטיב שיספרו את סיפור המותג שלך בצורה אטרקטיבית . רוצים להגדיל את כמות ההקלקות על התמונות של המוצרים שלכם? צילום על רקע לבן או צילום פקשוט הוא הכרחי. צרו קשר עם עדי ואסף בטלפון 03-6563533 או השאירו פרטים במייל, אנחנו נשמח לחזור אליכם בהקדם ולסייע.

שתף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

רוצה להירשם לפורטו בלוג ולקבל עדכונים ישירות למייל ?

*אנחנו מכבדים את הפרטיות שלך ולא נשלח לך דואר ספאם, תוכל לבטל את ההרשמה בכל זמן שתרצה.

    כתיבת תגובה

    Previous Next
    Close
    Test Caption
    Test Description goes like this
    ×

    עגלת קניות