הפקת סרטון לקמפיין גיוס המונים

הפקת סרטון לגיוס המונים

קמפיין גיוס המונים crowdfunding היא שיטה פיננסית למימון מיזמים, עסקים וארגונים המבוססת על כסף שמושקע או נתרם על ידי מספר רב של אנשים פרטיים שתומכים ברעיון .בשנים האחרונות הפכה השיטה לכלי קידום משמעותי ואפקטיבי עבור יזמים שרוצים לגייס כספים לפרויקט או למיזם שלהם.. מימון המונים משמש לקידום מטרות, כגון : מימון חברות סטארטאפ , מימון סרטים עצמאיים , יצירת תוכנה או אפליקציה ,פיתוח מוצרים ופטנטים , אמנים שמגייסים תמיכה מאוהדים לפרויקט, קמפיין פוליטי ועוד..השיטה הפכה במהרה ל’ויראלית’ וסייעה ליוצרים ויזמים רבים לגייס כספים ללא פניה ישירה למשקיעים גדולים. בשנת 2014 היקף התקציב שגויס למיזמים דרך פלטפורמת ‘קיקסטארטר’ עבר את רף המיליארד דולר בשנה.

 

הפקת סרטונים לקיקסטארטר – פורטו סטודיו

כמו בכל תחום בעולמות הדיגיטליים גם התחום של גיוס המונים עבור מהפכות והתפתח וכיום אחת הדרכים העיקריות והאפקטיביות ביותר להשקת קמפיין שיממש את הפוטנציאל הויראלי ויגיע לחשיפה מקסימלית היא דרך הפקת סרטונים שיווקיים שיגבירו את המודעות ויזרימו טראפיק מדוייק ועיקבי של תומכים פוטנציאליים לפרויקט .

היכולת לגייס 100% תמיכה לפרויקט ואת כל הכסף הדרוש תלויה , בין שאר המשתנים, ברמת הפרזנטציה של השירות, וברעיון או המוצר של המועמדים לגיוס בפלטפורמה. אך אין ספק שוידאו הוא הכלי השיווקי עם היכולת הגבוהה ביותר היום להנגיש את המידע וליצור אינטראקציה מיידית עם התומכים .

ישנם 3 אתרים מרכזיים שיכולים לשרת את הלקוח הישראל:

  • קיקסטארטר- מחייב חשבון (account) מחו”ל ולא ניתן לחשבון ישראלי להירשם ישירות.
  • אינדיגוגו- אתר אמריקאי גדול, מסנן פחות וליברלי יותר מקיקסטארטר.
  • הדסטארט- האתר הישראל, נפוץ יותר בקרב גולשים ישראלים המסתפקים בשוק המקומי.

הפקת סרטון לגיוס המונים– הצעדים הראשונים

השלב הראשון, טרם הפניה לסטודיו הנכון, הוא כמובן גיבוש הרעיון, ביצוע מבחנים ובחינות למסוגלות שלו והבנה כי המיזם יצדיק את המאמצים ליישומו.                                              

השלב השני הינו בניית אסטרטגיית גיוס המשאבים. במידה ונלקחה החלטה להתמקד באפיק של גיוס המונים יש לבחור את הפלטפורמה המתאימה ביותר ואז גם לבחור את הסטודיו שיוכל למקסם את הסיכוי להגיע למימון המיוחל.                                                                                     

השלב השלישי- השלב השלישי שייך לנו…אנשי המקצוע בסטודיו יידעו לכוון אתכם וליצור עבורכם אסטרטגיית וידאו שיווקית אופטימלית לפרויקט ולקהל היעד שלכם.

הפקת סרטונים לקיקסטארטר

חושבים לפתוח קמפיין גיוס המונים ולהשיג תמיכה וכספים לפרויקט או למיזם שלכם ? מברוק !

מחפשים סטודיו מקצועי שיידע לכוון אתכם ולייצר עבורכם את הסרטון הטוב ביותר ? אהלן 🙂

‘סטודיו פורטו’ מקבל עשרות פניות בחודש להפקת סרטון המיועד למימון המונים. אחת המגבלות הקשות של היזמים הינה העמדת תקציב להפקת הסרטון. לצוות הסטודיו פתרונות יצירתיים ונוחים לאותם יזמים כמו ניהול תקציבי הפקה מדוייקים, פריסה לתשלומים נוחים ועוד.. מחפשים שותפים לדרך ?

מוזמנים לפנות אלינו, לצוות הסטודיו, עדי ואסף המייסדים והמנהלים של ‘פורטו’ ישמחו לסייע לכם “ולפזר את הערפל”  בכל השאלות והתהיות. אתם מוזמנים לגלוש באתר ולהתרשם מעבודות ופרויקטים קודמים שלנו וכן ליצור קשר ישיר
בטלפון 03-6563533 או במייל.

שתף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

רוצה להירשם לפורטו בלוג ולקבל עדכונים ישירות למייל ?

*אנחנו מכבדים את הפרטיות שלך ולא נשלח לך דואר ספאם, תוכל לבטל את ההרשמה בכל זמן שתרצה.

    כתיבת תגובה

    Previous Next
    Close
    Test Caption
    Test Description goes like this
    ×

    עגלת קניות