פורטו בלוג

הפקת פרסומות לטלוויזיה ולדיגיטל

למרות עלייתה של המדיה הדיגיטלית בשנים האחרונות הרי שהמדיום הטלוויזיוני עדיין שולט בתודעת הקהל. דברים גדולים מגיעים לטלוויזיה ומשם הם ממשיכים לרשתות החברתיות ולדיגיטל. כדי לבלוט בשוק שלך ולהוביל באמת צריך ליצור סרטון עם תוכן איכותי בעל ערך רב לקהל היעד .

קרא עוד

הפקת סרטון לקמפיין גיוס המונים

קמפיין גיוס המונים crowdfunding היא שיטה פיננסית למימון מיזמים, עסקים וארגונים המבוססת על כסף שמושקע או נתרם על ידי מספר רב של אנשים פרטיים שתומכים ברעיון יצירתי .בשנים האחרונות הפכה השיטה לכלי קידום משמעותי ואפקטיבי עבור יזמים שרוצים לגייס כספים לפרויקט או למיזם שלהם…

קרא עוד

הפקת סרטונים ליוטיוב

אם בעבר הערוץ שימש את הגולשים בעיקר על מנת לשמוע מוזיקה כיום היקף הפעילות והתכנים שבו גדלו והוכפלו והוא משמש ככלי אחסון לתוכן דיגיטלי ויזואלי באשר הוא. חברות, עסקים וגופים רבים מייצרים תוכן באמצעות קליפים וסרטונים ומשתמשים בערוץ כפלטפורמה שיווקית מובילה..

קרא עוד

הפקת סרטון תדמית מחיר

בעידן המודרני כמעט כל חברה או עסק שמכבד את עצמו מפיק סרטון תדמית, בו הוא עושה שימוש באתר או בערוץ היוטיוב של העסק. מטרתו של הסרטון לייצר דימוי חיובי לעסק בעיני הלקוחות הפוטנציאליים. סרט תדמית מיועד לספק מסר שיווקי ממוקד למוצר או שרות מסוים שהמפרסם מעוניין להעביר לקהל היעד בהפצתו.

קרא עוד

פקשוטים – צילום מוצרים על רקע לבן

המהפכה התקשורתית והנגישות של המוצרים הנמכרים ברשת האינטרנטית שינתה לחלוטין את מפת הקניות ואת הדרך בה הציבור קונה מוצרים. בכל שנה בישראל מתבצעות למעלה מ 5.5 מיליון רכישות של מוצרים דרך הרשת מאתרים בינלאומיים ועוד מספר מיליוני רכישות באתרים ישראלים.

קרא עוד

5 טיפים לעיצוב אריזות חכמות למוצרים

ירוק זה לא רק צבע זה גישה לחיים.
המודעות לאיכות הסביבה עלתה מאוד בעשור האחרון וצרכנים רבים היום שמים דגש על רכישת מוצר ירוק
כך הם יודעים שהם עשו את המירב על מנת לא להזיק עוד לאיכות הסביבה.
אז איך להפוך את העסק שלכם לירוק ולהפיץ את הבשורה לקהל הלקוחות שלכם ?

קרא עוד

5 טיפים לצילום מוצרים DIY עם מצלמת הסמארטפון

היום, הפתרונות נמצאים ממש פה, בכף היד שלכם. מכשיר הסמארטפון הוא גם מצלמה מצויינת שבעזרתה אתם יכולים לצלם תמונות מקצועיות למוצרים שלכם לבד מתי שאתם רוצים.
כן.. כן.. דרך הסמארטפון (!) הרי הטלפונים היום כל כך חכמים והמצלמות מאוד מתקדמות, שלא לדבר על האפליקציות שקיימות היום בשוק, והטכנולוגיה רק ממשיכה להתפתח.

קרא עוד

איך לשמור על זכויות היוצרים בהעלאת התמונות לאמזון ?

במידה והחלטתם שאתם מעוניינים לפנות לצלם שיצלם את המוצרים שלכם חשוב שתקחו בחשבון מספר דברים. ראשית, הפוסט נכתב על עבודה מול צלם מוצרים אך נכון באותה מידה לעבודה מול עורך ומעצב גרפי. הפוסט הזה יעזור לכם להימנע מטעויות נפוצות של בעלי מותגים ועסקים רבים שמעלים את התמונות שלהם לאמזון ולא מודעים להשלכות שעלולות לצוץ לאחר העלאת הקבצים…

קרא עוד

צילום מוצר לאמזון – איך ליצור סט תמונות לבניית ליסט מנצח

תמונה ראשית מהווה חלק אינטגראלי מהאסטרטגיה השיווקית במסחר באינטרנט היום. התמונה הראשית היא בעצם חלון הראווה היחידי לחנות הוירטואלית שפתחתם. כמה חשיבות הקדשתם עד היום בצילום התמונה הראשית של המוצרים שלכם? ואיך אתם יודעים שהתמונה שאתם מציגים ללקוחות שלכם באמת יוצרת בידול ויזואלי מול המתחרים ומגבירה את כמות ההקלקות על התמונה הראשית שלכם?

קרא עוד